Sunday, June 8, 2014

ညိဳ


သူ႔ မ်က္၀န္းညိဳေတြေလ
က်မ အိပ္မက္ေတြကုိ အခါခါလႈပ္ႏႈိးတယ္
အညဳိေရာင္ မ်က္ခုံးေတြ ရဲ႕ ေအာက္က
အညိဳေရာင္ မ်က္လုံးေလး
က်မ ခ်စ္ရတဲ႔ သေကၤတ ေလးေပါ႔

သူ႔ႏွာတံ စင္းစင္းေလးေလ
က်မ ကုိ ရုိးသားစြာ ရင္ခုန္ေစတယ္
အညိဳေရာင္ မ်က္လုံးေတြနဲ႔ လုိက္ဖက္စြာ
က်မ ကုိ ညိႈ႕ယူတယ္

ေယာလုံခ်ည္ အညိဳေလး နဲ႔ သူ႔သြင္ျပင္ေလ
က်မ ကုိ ျမတ္ႏုိးစြာ ခ်ည္ေႏွာင္တယ္

ရုိးသားေအးခ်မ္းေနတဲ႔ သူ႔ပုံရိပ္ေလး
ႏွလုံးသားကုိ လာလာႏႈိးဆြေနမွေတာ႔
က်မ မခ်စ္ဘဲ ေနႏုိင္ပါ႔မလား ။

သုၾကာ

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ