Monday, July 8, 2013

က်မ ျမတ္ႏုိးရပါေသာ-------- ထုိသူ



 



၀င္ေလ ထြက္ေလ တုိင္း

တမ္းတ မိသူ

အိပ္ယာႏုိးစမွ

ည အိပ္ယာ၀င္သည္႔တုိင္

အေတြးထဲ အစဥ္ေနထုိင္သူ

လႈပ္ရွားမႈတုိင္း၌ 

အမွတ္ရေစေသာသူ

တေန႔တာ ရွင္သန္သမွ်ကုိ

ပိုင္စုိးေသာသူ

ရည္ရြယ္လုိက္တုိင္း 

အျမဲတေစ ရွိသူ

ေမွာင္မုိက္ေသာ အေတြးတုိ႔၌

ထြန္းလင္းေစသူ

အိပ္မက္တုိင္းျပည္တြင္

မင္းမူစုိးမုိးသူ

က်မ ဘ၀၏ ေငြလ၀န္း

က်မ အိပ္မက္တုိ႔၏ အရွင္သခင္

က်မ အေတြးတုိ႔၏ ပုိင္ရွင္

က်မ ႏွလုံးသား၏ သခင္

က်မ ႏွလုံးသား၌ ခုိ၀င္ေနေသာ သူ

က်မ ျမတ္ႏုိးရပါေသာ-------- ထုိသူ



                                                  Thaepon

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ