Saturday, July 20, 2013

ႏွလုံးသား ႏွစ္စုံ ႏူးည႔ံစြာ မိတ္ဆက္ရန္ ေျခတလွမ္း အလုိ-------



 

ေလညင္းက သယ္ေဆာင္လာတဲ႔
သူ႔ ရဲ႕ ကုိယ္သင္းန႔ံေလး
က်မ ႏွစ္သက္စြာ စဲြလမ္းရေသာ
သူ႔ ရဲ႕ အေငြ႔သက္ေလးေပါ႔
ရုိးသားစြာနဲ႔
သူ႔ လႈပ္ရွားမႈတုိင္းကုိ ျမတ္ႏုိးစြာ တြယ္တာတယ္
သူ႔ စကားလုံးတုိင္းကုိ ခုံမင္စြာ နာယူခ်င္တယ္
သူ႔၀င္သက္ ထြက္သက္တုိင္းကုိ ႏွစ္သက္တယ္
သူ႔ ႏွလုံးသားေလးမွာ လဲေလ်ာင္းအိပ္စက္ခ်င္တယ္
သူ႔ဘ၀ထဲမွာ ခမ္းနားစြာ က်ဆုံးခ်င္တယ္
သူ႔ရဲ႕ မနက္ခင္းတုိင္းမွာ ေလေျပညင္းေလး ျဖစ္ခ်င္တယ္
ဒါဟာ
က်မ ရဲ႕ အေတြးသက္သက္
က်မ အေတြးေတြနဲ႔ က်မ ရူးခ်င္ရူးမယ္
မူးခ်င္မူးမယ္
က်မ ႏွလုံးသားကုိ
သူ႔အခ်စ္ အေငြ႔သက္ေတြနဲ႔သာ ရွင္သန္ေစမယ္
က်မ တေျဖးေျဖးနဲ႔ သူ႔အနားကုိ ခ်ဥ္းကပ္သြားတယ္
သူ႔ ႏွလုံးသား နဲ႔ က်မ ႏွလုံးသားေလး
ႏူးည႔ံစြာ မိတ္ဆက္ရန္ ေျခတလွမ္း အလုိမွာ
က်မ ---------- ။                   



                                                             Thaepon

3 comments:

  1. သဲပံု ေရ ကၽြန္ေတာ္အလည္လာသြားတယ္စိမ္းလန္းစိုျပည္ေနတဲ့ေနရာေလးတစ္ခုပါ

    ReplyDelete
  2. www.lulunhling.blogspot.com မွာကၽြန္ေတာ္ဆီလာလည္ပါဦးလို႔ဖိတ္ေခၚပါတယ္။

    ReplyDelete
  3. ေကာင္လိုက္တဲ့ စာသာေလ

    ReplyDelete

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ