Wednesday, August 21, 2013

ကၽြန္မခ်စ္မိအျပစ္ရိွသည္….



ထြက္ဆိုပါသည္….
-သံေယာဇဥ္ျဖင့္…
ေႏွာင္ငင္တြယ္ရစ္၊ ကၽြန္မခ်စ္မိ
အျပစ္ရွိသည္….
-တြယ္ျငိျခင္းျဖင့္
ရင္တြင္းဆူုးနစ္၊ ကၽြန္မခ်စ္မိ
အျပစ္ရိွသည္….
-အတြယ္အတာ ဘယ္အရာျဖစ္
ဖယ္ခြာလို႔ရ ၊ကၽြန္မမသိ
၀ဋ္ရွိေလသမွ်
ခ်စ္မိေနရပါသလား….
-ႏွလံုးသားမွာ၊ အနာတရ
ထာ၀ရျဖစ္တည္…
(အခုေတာ့ ………….)
ကၽြန္မခ်စ္မိအျပစ္ရိွသည္….

ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း)

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ