Wednesday, August 28, 2013

ေမေမ (သုိ႔)






ေလ အေ၀ွ႔ မွာ ေၾကြလြင္႔ေလသည္႔
ေရာ္ရြက္၀ါ ေတြ ကိုေငး
သူမ ဘယ္ေတာ႔ ေၾကြမလဲ ေတြးေနတဲ႔ အေမ

ပါးရည္ေတြ တြန္႔ေနတယ္ အေမ
ဒါေပမယ္႔
က်မ မ်က္စိထဲမွာ အေမသာ အလွဆုံးပါ အေမ

နားေတြ ထုိင္း ေနျပီ အေမ
ဒါေပမယ္႔
က်မ ရင္ထဲက စကားေတြ အေမသာ အၾကားႏိုင္ဆုံးပါ အေမ

အသံေတြ တုန္ေနျပီ အေမ
ဒါေပမယ္႔
က်မ နားထဲမွာ အေမ႔အသံသာ ၾကည္လင္စြာ စီး၀င္ပါတယ္ အေမ

ခါးေတြ ကိုင္းေနျပီ အေမ
ဒါေပမယ္႔
က်မ ဘ၀ေန႔ေတြရဲ႕ ေရွ႕မွာ အေမသာ မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ေနတုန္းပါ အေမ

အေမေရ
အရင္က အေမ ႏုိ႔ခ်ိဳတုိက္ေကၽြး ရွင္ေအာင္ ေမြးခဲ႔တဲ႔ က်မ
အခု ေလာက မွာ ရပ္တည္ေနတာေတာင္
ေမေမ႔ဆီက အသိပညာ ႏုိ႔ခ်ိဳ ေသာက္စုိ႔ ေနတုန္းပါ အေမ

အေမေရ
အရင္က အေမ႔ အေပၚ ဆုိးမုိက္ခဲ႔တဲ႔ က်မ
အခု ေလာကၾကီးက က်မ အေပၚ ဆုိးမုိက္ ေနတာေတာင္
ေမေမ႔ဆီက သတၱိ ေတြနဲ႔ ရင္ဆုိင္ ႏုိင္ေနတုန္းပါ အေမ

အေမေရ
အရင္က အေမ႔အနားမွာ မုိးျခိမ္းသံ ကိုေၾကာက္ခဲ႔တဲ႔ က်မ
အခု ေလာကၾကီးရဲ႕ မုန္တုိင္း အလယ္မွာ
ေမေမ ေပးတ႔ဲေမတၱာေတြ နဲ႔ ရဲ၀ံ႔ ေနပါတယ္ အေမ

အေမေရ
အေမ ျပဳစုလုိ႔ လူလားေျမာက္ခဲ႔တဲ႔
ေမေမ႔ ကေလးေလး က်မ
အခုေလ
ေမေမ႔ ကို က်မ ကေလးေလး လုိ
ျပဳစုေစာင္႔ေရွာက္ပါရေစ အေမ
ခြင္႔ျပဳပါ ေမေမ-----------------------



                                                 Thaepon

1 comment:

  1. ကဗ်ာထဲကအတုိင္း အၿပင္မွာလဲ လက္ေတြ႕က်င့္ႀကံပါညေလးေရ

    ReplyDelete

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ