Friday, August 9, 2013

သူနဲ႔က်မ ၾကားမွာ အခ်စ္ဆုိတာ ဘယ္လုိပုံစံနဲ႔ ေရာက္ရွိလာပါသလဲ ?

 



သူနဲ႔က်မ ၾကားမွာ အခ်စ္ဆုိတာ ဘယ္လုိပုံစံနဲ႔ ေရာက္ရွိလာပါသလဲ ?

တခါတရံ မွာ အခ်စ္ဆုိတာ ဘာလဲလုိ႔ က်မ ေတြးမိဖူးတယ္။
 
သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာၾကတယ္ သူနဲ႔ က်မ အေၾကာင္းကုိေပါ႔  ။

က်မ တုိ႔က မပြင္႔လင္းဘူးတဲ႔ ခ်စ္ေနၾကရဲ႕သားနဲ႔ ခ်စ္သူျဖစ္ခြင္႔မရွိတဲ႔သူေတြ တဲ႔ 

ဟင္႔အင္း ခ်စ္သူ ဆုိတာ တခ်ိန္မွာ မုန္းသြားႏုိင္တာပဲ

က်မ နဲ႔ သူကေတာ႔ မုန္းလုိ႔မရတဲ႔ ခ်စ္သူေတြေပါ႔

က်မ လုိအပ္တဲ႔ အခ်ိန္တုိင္း အနားမွာ သူရွိေနတတ္သလုိ သူ႔အတြက္ အခ်ိန္တုိင္းမွာ က်မ ရွိေနတတ္တယ္

က်မ ဘာၾကိဳက္တတ္တယ္ ဆုိတာကို က်မ ကိုယ္တုိင္ထက္ ကို သူက ပုိသိေနသလုိပါပဲ

က်မ တုိ႔ဟာ ဟုိးငယ္စဥ္တည္းက သူငယ္ခ်င္းေတြေပါ႔ အထက္တန္းေက်ာင္းတတ္ေတာ႔လည္း တူတူ တကၠသုိလ္တတ္ေတာ႔လည္း အတူတူ

တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ သိပ္ဂရုစုိက္ၾကလြန္းလုိ႔ အေၾကာင္းမသိသူေတြက က်မ တုိ႔ကုိ စုံတဲြ လုိ႔ ထင္တတ္ၾကတယ္ေလ။

         ************************************************************************************

အဲ႔ဒီေန႔ -

အဲ႔ဒီေန႔ေလး တေန႔ကုိ က်မ ဘယ္ေတာ႔မွ ေမ႔ႏုိင္မွာ မဟုတ္ေတာ႔ပါဘူး ။

မနက္အေစာၾကီး သူ အိမ္က္ုိေရာက္လာတယ္ အေမ႔ ဆီမွာ ခြင္႔ေတာင္းျပီး က်မ ကို အျပင္ေခၚထုတ္လာတယ္ က်မတုိ႔ ထုိင္ေနက် ကန္ေတာ္ၾကီးထဲက 

ခုံေလးမွာ ထုိင္ေနရင္းနဲ႔ --------------------

 ‘ နီတ်ာ နင္႔ကို ယမုံ လာရွာလိမ္႔မယ္ အေတြ႔မခံနဲ႔ကြာ’

‘ ဟင္ ငါက ဘာလုိ႔တုန္း ရဲရင္႔ ရ ယမုံက ဘာလုိ႔ ေတြ႔ခ်င္တာလဲ’

‘ ကၽြတ္ ငါ မေတြ႔နဲ႔ဆုိရင္ မေတြ႔နဲ႔ကြာ’

 ‘ အဲ႔ အဲ႔လုိေတာ႔ မဟုတ္ေသးပါဘူး ခါတုိင္းလည္း ယမုံက နင္႔အတြက္ ငါ႔ဆီလာေနက်ပဲကုိ  နင္တုိ႔ ျပနာျဖစ္ထားတာလား’

ေခါင္းထဲကုိ လက္ငါးေခ်ာင္းထုိးသြင္းျပီး ငုိက္စုိက္ခ် ထုိင္ေနတဲ႔ သူ႔ကို က်မ ေမးလုိက္တယ္။

‘ အင္း---‘

‘ ဟင္ ဘာျဖစ္ၾကျပန္ျပီလဲ’

က်မ ကုိ ေဆြးေဆြးေငးေငး ၾကည္႔ေနတဲ႔ သူ႔ေၾကာင္႔ က်မ စိတ္ထဲမွာ ေလးလံလာမိတယ္ က်မ အေမးကိုေတာ႔ သူျပန္မေျဖခဲ႔ဘူး ။

 *******************************************************************************************

ညေနခင္း က်မ ျခံထဲမွာ စာဖတ္ေနတုန္း ယမုံေရာက္လာတယ္ ။

‘နီတ်ာ ငါ နင္နဲ႔ ေျပာစရာရွိတယ္’

‘အယ္ ေျပာေလ ယမုံ’

ရုတ္တရက္ၾကီး ရင္႔ရင္႔သီးသီး ေျပာခ်လုိက္တဲ႔ ယမုံ႕ ကို စိတ္ထဲမွာ ခု သြားေပမယ္႔ မနက္က ရဲရင္႔ေျပာထားခဲ႔လုိ႔ သူ႔အမွားမ်ားျဖစ္ေနရင္

 က်မက ေတာင္းပန္ေပးမယ္ ဆုိတဲ႔ စိတ္နဲ႔ ေျပလည္စြာ ျပန္ေျပာလုိက္မိတယ္ ။

‘အျပင္သြားေျပာမလား နင္႔အိမ္မွာပဲ ျဖစ္မလား’

‘အင္း ရပါတယ္ ေမေမတုိ႔ မရွိလုိ႔ အျပင္သြားဖို႔ အဆင္မေျပဘူး ယမုံ’

‘ အုိေကေလ ဒီမွာပဲ ေျပာတာေပါ႔’

‘ အင္း ထုိင္ဦး ယမုံ အေအးေဖ်ာ္ခဲ႔မယ္’

‘မလုိဘူး နီတ်ာ ငါ စကားပဲ ေျပာမွာ’

ဘာလဲဟ နည္းနည္းေတာ႔လြန္လာျပီဟုထင္သည္။

‘ကဲ ေျပာပါဦး’

‘နင္ နဲ႔ ရဲရင္႔ က ဘာလဲ’

‘ဟမ္’

‘နင္နဲ႔ ရဲရင္႔ က ဘာလဲလုိ႔’
 
‘ဘာကုိေမးတာလဲ ယမုံ နင္ေမးတာကို ငါ နားမလည္ဘူး’

‘ေအး ရွင္းရွင္းေျပာတာေပါ႔ မေန႔က ငါနဲ႔ ရဲရင္႔ ျပနာျဖစ္တယ္’

‘အဲ႔ဒါ ငါနဲ႔ ဆုိင္လုိ႔လား ယမုံ’

‘ဟား သိပ္ဆုိင္တယ္ နီတ်ာ ငါ႔အေဖ အေမ ဆီမွာ ငါ႔ ကုိလာေတာင္းဖုိ႔ ေမာင္ နဲ႔ ငါနဲ႔ မေန႔က ေဆြးေႏြးတာ ေမာင္ဘာေျပာလဲ သိလား’

‘ဘယ္သိမလဲ ယမုံ ငါ နဲ႔မွမဆုိင္တာ’

‘ေအး ေမာင္ကေျပာတယ္ နီတ်ာ အိမ္ေထာင္ျပဳမွ သူအိမ္ေထာင္ျပဳမယ္တဲ႔ နီတ်ာ႔ကုိ သူေစာင္႔ေရွာက္မယ္တဲ႔’

ထုိစကားအတြက္ က်မ သိပ္ မအ႔ံၾသမိ။ ရဲရင္႔ ခနခန ေျပာေနက်စကားပဲေလ။

‘ဒီမွာ နီတ်ာ နင္ နဲ႔ ေမာင္က ဘယ္လုိပတ္သတ္မႈလဲ ငါမသိေပမယ္႔ ငါ႔စိတ္ထဲမွာ ေမာင္႔အတြက္နင္က ငါ႔ထက္ ပုိ အေရးပါေနတယ္ဆုိတာကုိ 

ခံစားေနရတယ္ နင္တုိ႔က ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိရင္ ေမာင္ နဲ႔ ငါ နဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေရွ႔ဆက္လုိ႔ ရေအာင္ နင္လုပ္ေပးပါ နီတ်ာ ငါျပန္ေတာ႔မယ္’

ႏႈတ္ဆက္စကား ေတာင္ က်မ မဆုိလုိက္မိပါဘူး၊ ယမုံ ထြက္သြားျပီးတဲ႔ အထိ က်မ ေခါင္းထဲမွာ အသည္းအသန္ စဥ္းစားမိေနတာက ယမုံေမးသြားသလုိ 

က်မ နဲ႔ ရဲရင္႔က ဘာလဲ ဆုိတာကိုပါပဲ။

                              ****************************************************************

‘ရဲရင္႔ နင္ ယမုံ နဲ႕ ကိစၥ ဘယ္လုိလုပ္မွာလဲ’

‘ဘာလုပ္ရမွာလဲ’

‘ဟမ္ ရဲရင္႔ နင္ ေပါ႔ေပါ႔ေလး မေျပာနဲ႔ေလ’

‘မေျပာပါဘူးဟာ ငါလည္း ဘာလုပ္ရမလဲ မသိပါဘူး’

‘ရဲရင္႔ ရယ္ ယမုံက နင္႔ခ်စ္သူေလ သူက လက္ထပ္ခ်င္ျပီဆုိ’

‘အင္း’

‘နင္ လူၾကီးေတြကုိ ဖြင္႔ေျပာျပီး သြားေတာင္းရမွာေပါ႔ဟ’

‘နီတ်ာ’

က်မ ကို စိုက္ၾကည္႔ျပီး ေလးေလးပင္ပင္ ေခၚခ်လုိက္တဲ႔ သူ႔ေၾကာင္႔ က်မ ရင္ထဲမွာ ဘာမွန္းမသိတဲ႔ခံစားခ်က္တခု ျဖတ္ေျပးသြားသလုိပါပဲ ။

‘ငါ နင္႔ ကုိ ေဘးမွာ ထားျပီး တျခားမိန္းကေလးကုိ လက္ထပ္ဖုိ႔ ဆုိတာ မစဥ္းစားဖူးဘူး နီတ်ာ ေနာက္ထပ္ အဲ႔ဒီအေၾကာင္းမေျပာနဲ႔’

‘ရဲရင္႔ နင္ ငါ႔ကို စိတ္မခ်တာ ငါသိတယ္ေလ ဒါေပမယ္႔----‘

‘ေတာ္ေတာ႔ နီတ်ာ ထပ္မေျပာနဲ႔ ငါသြားမယ္’

သူ ထြက္သြားခဲ႔တယ္။ က်မ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ။

    *******************************************************************************************************

‘နီတ်ာ ရန္ကုန္ ကုိ သင္တန္းသြားရမယ္ သမီးမသြားခ်င္ရင္ သမီးအစားတေယာက္ေယာက္လႊတ္ရမယ္ သမီး အန္တီ႔ကို အေၾကာင္းျပန္ေနာ္’

က်မ ရုံးကို ေရာက္ေရာက္ခ်င္း မန္ေနဂ်ာ ေခၚေျပာတဲ႔ စကားကုိ စဥ္းစားေနမိတယ္ သင္တန္းကာလက ၃ လ တဲ႔ ဒီ ၃ လ ေလာက္ က်မ ေပ်ာက္သြားရင္ 

ရဲရင္႔ သူခ်စ္တဲ႔ ယမုံနဲ႔ လက္တဲြႏုိင္ေကာင္းရဲ႔လုိ႔လည္း က်မ ေတြးမိေနတယ္။

‘ေမေမ သမီး မနက္ျဖန္ ရုးံကိစၥ နဲ႔ ရန္ကုန္သြားရမယ္ သုံးလ ၾကာမယ္ ေမေမ သင္တန္းေပါ႔’

‘ဟင္ သမီး ကလည္း ခ်က္ခ်င္းပဲလား’

‘ဟုတ္ သမီးခ်က္ခ်င္းပဲ သြားလုိက္တာ ေမေမ ရဲရင္႔ကုိ မေျပာေသးနဲ႔ဦးေနာ္  သူ မသိေစခ်င္ဘူး’

‘အင္းပါ သမီးရယ္ ယမုံ လာသြားတယ္ ဆုိတာ ေမေမ သိျပီးပါျပီ စိတ္ထဲ မထားနဲ႔ သမီးရယ္ သမီးနဲ႔ ရဲရင္႔က ငယ္တည္းက အတူတူ ၾကီးျပင္းလာေတာ႔

သံေယာဇဥ္ ၾကီးၾကတာေပါ႔ ယမုံ နားလည္လာမွာပါသမီးရယ္’

‘ဟုတ္ ေမေမ’

            ********************************************************************************************

‘အန္တီ နီတ်ာေရာ’

‘ေအာ္ သား နီတ်ာက ရန္ကုန္ကုိ သင္တန္းသြားတယ္ သားရဲ႕’

‘ဟာ က်ေနာ္႔ကုိ ဘာမွ လည္း မေျပာဘူး အန္တီ’

‘အင္း သား နဲ႔ ယမုံ အလုပ္ရႈပ္ေနမွာပဲ ဆုိျပီး ဒီတုိင္းသြားလုိက္တာေနမွာ သားရဲ႕’

‘အန္တီ က်ေနာ္ျပန္ေတာ႔မယ္’

‘ေအး ေအး သား’

                ********************************************************************************************

‘ေနႏုိင္လုိက္တာ နီတ်ာရာ ငါ႔ကုိ ဘာမွ လည္းမေျပာဘူး’

‘အင္း ရဲရင္႔’

က်မဆီကို သူဖုန္းဆက္လာတယ္။ က်မ အရမ္း၀မ္းသာသြားတာပဲ အမွန္တုိင္း၀န္ခံရရင္ က်မ သူ႔ ကို လြမ္းေနတယ္ ေန႔တုိင္း ျမင္ေနက် သူ႔ကို

မျမင္ရေတာ႔ ေနရခက္လုိက္တာေလ။

‘နင္နဲ႔ ယမုံ ေရာ ဘယ္လုိလဲ’

‘ဘာကို ဘယ္လုိလဲ လဲ နီတ်ာ’

‘ငါ ရန္ကုန္ေရာက္ေနတဲ႔ တလ အတြင္းမွာ နင္တုိ႔ လက္ထပ္ဖုိ႔ ဘာေတြစီစဥ္ျပီးျပီလဲ ေမးတာေလ’

‘နီတ်ာ’

‘အင္း’

‘ငါ ယမုံ နဲ႔ လမ္းခဲြလုိက္ျပီ’

‘ဟင္’

‘ဟုတ္တယ္ နီတ်ာ ငါ နင္႔ကုိ စိတ္ဆုိးလုိ႔ ဖုန္းမဆက္တဲ႔ တလ အတြင္းမွာ ေတာ္ေတာ္ ဆန္းစစ္လုိက္တယ္ တကယ္တမ္း ငါ ယမုံ႔ ကို ခ်စ္တာမဟုတ္ပဲ ငါ 

ခ်စ္တဲ႔ သူက ဘယ္သူဆုိတာ သိလုိက္လုိ႔ပဲ’

‘ဟင္’

‘အင္း နင္ ရန္ကုန္မွာ သုံးလ ၾကာမွာဆုိ ခုတလျပီးသြားျပီးဆုိေတာ႔ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္လေပါ႔ နင္ျပန္လာမွ ငါ မိန္းမသြားေတာင္းမယ္ဟာ

နင္ ျမန္ျမန္ျပန္လာခဲ႔’

‘ဟင္ နင္မိန္းမေတာင္းတာ ငါနဲ႔ ဘာဆုိင္လဲ  ေတာ္ျပီဟာ ငါ ပင္ပန္းလာတယ္ အိပ္ေတာ႔မယ္ Good night ရဲရင္႔’

‘အင္း အင္း အိပ္လုိက္ေတာ႔ နီတ်ာ’

က်မ ၀မ္းနည္းမႈေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႔ ဖုန္းခ်လုိက္မိတယ္ အားပါးတရ ငုိခ်လုိက္ခ်င္တာေပါ႔ ဒါေပမယ္႔ ငုိလုိ႔မရဘူး ရဲရင္႔ရယ္ ငါေလ -------------

           ********************************************************************************************

က်မ ဒီေန႔ မႏၱေလးကုိ ျပန္လာခဲ႔တယ္ နင္ ေနႏုိင္လုိက္တာ ရဲရင္႔ရယ္ ငါ႔ဆီကုိ ဖုန္းေလးတခ်က္ေတာင္ ထပ္မဆက္ခဲ႔ဘူးေနာ္ နင္ အခ်စ္သစ္ နဲ႔

အရမ္းေပ်ာ္ေနတာေပါ႔ေလ ငါကေတာ႔ နင္႔ကုိ ဆုံးရႈံးရေတာ႔မယ္ ဆုိတဲ႔ အသိနဲ႔ ဒီသုံးလ ကို အရမ္းေျခာက္ျခားခဲ႔ရတာပါဟာ ------

က်မ အိမ္ျပန္ေရာက္ျပီး သုံးရက္မွာ ရဲရင္႔ေရာက္လာခဲ႔တယ္။


‘နီတ်ာ မနက္ျဖန္ ငါ႔ အရမ္းခ်စ္ရတဲ႔ ခ်စ္သူေလးကုိ ေတာင္းေတာ႔မယ္ဟ သိလား’

‘အင္း ျမန္တယ္ေနာ္’

‘အင္း နင္ မနက္ျဖန္ ေသခ်ာျပင္ဆင္ထားေနာ္ ငါလာေခၚမွာ ၾကားလား နီတ်ာ’

‘ရဲရင္႔ရယ္ နင္မိန္းမေတာင္းတာ ငါပါစရာ လုိလုိ႔လားဟာ’

‘အင္း လုိတယ္ နီတ်ာ ေသခ်ာမွတ္ထားေနာ္ မနက္ျဖန္ မနက္ ၁၀ နာရီ ေသခ်ာျပင္ဆင္ထားေနာ္’

ရဲရင္႔ရယ္ ငါ႔ကုိသာ သတ္သြားပါေတာ႔ဟာ ခုေတာ႔ နင္ ငါ႔ကို စိတ္ခ်သြားျပီေပါ႔ေနာ္ သူငယ္ခ်င္း ဟုတ္သည္ သူႏွင္႔က်မ ဟာ

 ခုလည္းသူငယ္ခ်င္း ေနာက္လည္း သူငယ္ခ်င္းပဲ ျဖစ္သြားေတာ႔မည္ ျဖစ္သည္။

‘နီတ်ာေရ သမီး ေအာက္မွာ ရဲရင္႔ တုိ႔ ေရာက္ေနျပီေနာ္’

‘ဟုတ္ ေမေမ’

က်မ သူ႔ စိတ္တုိင္းက် အလွျပင္ ေနမိတယ္ ေနာက္မိနစ္ အနည္းငယ္ဆုိ အဲ႔ဒီသူငယ္ခ်င္းေလးကို က်မ ဆုံးရႈံးရေတာ႔မယ္ေလ။

‘ေဟာ နီတ်ာ သမီး လာ’

‘ဟုတ္ ေမေမ’

ဧည္႔ခန္းထဲမွာ ထုိင္ေနတဲ႔ ေမေမ ရယ္ ေဖေဖ ရယ္ ျပီးေတာ႔ သူနဲ႔ သူ႔ မိဘေတြ------

‘ဟင္ ေမေမ နဲ႔ ေဖေဖ လည္း ရဲရင္႔ မိန္းမေတာင္းတာ လုိက္မလုိ႔လား’

‘ဟားဟား’

က်မ ကို ၀ုိင္းရယ္ေနၾကတဲ႔ မိဘ ေတြ ေၾကာင္႔ က်မ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားရတယ္။ သူက ေတာ႔ ျပဳံးေနေလရဲ႕။

‘နီတ်ာ ငါ အခ်စ္ဆုံး မိန္းကေလးကုိ ေတာင္းမယ္ဆုိတာ နင္ေလဟာ’

‘ဟင္’

‘ဟုတ္တယ္ နီတ်ာ ငါ နင္႔ေလာက္ ဘယ္မိန္းကေလး ကုိမွ မခ်စ္တာ ေသခ်ာသြားျပီ’

‘ဟုတ္တယ္ သမီးေရ သားက သမီးက လဲြရင္ ဘယ္သူ႔မွ လက္မထပ္ ႏုိင္ပါဘူး တဲ႔ေလ အဲ႔ဒါ သမီး ဘက္က လက္ခံေပးပါလုိ႔ အန္တီတုိ႔က လာေတာင္းတာသမီးေရ’

 ရဲရင္႔ ရယ္ 

လိႈက္ခနဲ ၀မ္းသာျပီး ၀ဲ တတ္လာတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ ငါ႔မ်က္လုံးေတြထဲကုိ နင္ဖတ္တတ္မယ္ဆုိရင္ေလ ငါ ဖြင္႔မေျပာလည္း ငါ နင္႔ကုိ 

ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ ဆုိတာ နားလည္ပါေတာ႔ဟာ။


                                                                                                      Thaepon

                                                                                                                                  

1 comment:

  1. အားေလး နည္းနည္းစုိက္ရင္
    ဒီထက္ေကာင္းတဲ႔ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ၿဖစ္တယ္ ...........။

    ReplyDelete

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ