Sunday, June 9, 2013

က်ေနာ္႔ ႏွလုံးသားမွာ သူမ နာမည္ကုိ ပန္းေတြနဲ႔ ေရးထားတယ္

ဒီေန႔ မုိးမရြာပါ။ မုိးမရြာေသာေၾကာင္႔ ေနသာေလသည္။ ေနသာေသာေၾကာင္႔ မုိးမရြာတာလည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။
က်ေနာ္၏ အူေၾကာင္ေၾကာင္အေတြးမ်ားမွာ က်ေနာ္႔၏ ေန႔စဥ္ဘ၀ျဖစ္သည္ဟု သူမ ေျပာဖူးပါသည္။
က်ေနာ္ လက္ခံပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင္႔ဆုိေသာ္ သူမ သည္လညး္ က်ေနာ႔ဘ၀ထဲ သုိ႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ၀င္လာေသာေၾကာင္႔တည္း။
            **********************************************************************
အဲ႔ဒီေန႔က မုိးမရြာပါ။ မုိးမရြာေသာေၾကာင္႔ ရတနာပုံေက်ာင္း၀င္း ၏ ပိေတာက္ပင္ ေအာက္က ခုံေလးတြင္ က်ေနာ္ ထုိင္ေနသည္။ ထုိင္ေနသည္ဆုိျခင္းထက္ စာထုိင္ဖတ္ေနသည္ ဆုိျခင္းက ပုိ မွန္ကန္ပါလိမ္႔မည္။
“ ဒီမွာ ဒီမွာ”
“---------“
“ဒီမွာ”
“-------------“
“ဒီမွာ နင္႔ကိုေခၚေနတာ နားမပါဘူးလား”
က်ေနာ္ ေမာ႔ၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ ။ ပုိ တိတိက်က် ေျပာရပါလွ်င္ က်ေနာ္႔၏ သူမ ျဖစ္လာမည္႔ သူမေလး။
“က်ေနာ္႔ ကိုေခၚေနတာလား”
“ ဟမ္ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ နင္ တစ္ေယာက္တည္းရွိတာ နင္႔မေခၚလုိ႔ ဘယ္သူ႔ေခၚရမလဲ”
“ခင္ဗ်ားပဲ ဒီမွာ ဆုိဗ် က်ေနာ္႔ နာမည္က ဒီမွာ မွ မဟုတ္ပဲ ေခၚမွန္း ဘယ္သိမလဲ”
“ ဟြန္႔ မိေက်ာင္းသား ပဲ”
“ဗ်ာ”
“ထားပါ နင္႔နာမည္ ရန္ေနာင္ မလား”
“ဟုတ္ဘူးဗ်”
“ဟင္ ဟုတ္ဘူးလား”
“ဟုတ္ဘူး ငါ႔နာမည္က ရန္ေနာင္မ်ိဳး”
“အမ္ တူတူပဲေလ”
“မတူဘူးေလ နင္ေျပာတာ မ်ိဳး မွ မပါပဲ”
“ဟြန္႔ အဲ႔ေၾကာင္႔ ငါ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတာ”
“ ဘာေျပာတာလဲ”
“ နင္က အူေၾကာင္ေၾကာင္တဲ႔”
“----------------“
က်ေနာ္ ရယ္ရမလား ငုိရမလားမသိျဖစ္သြားသည္။ က်ေနာ္ သိလုိက္တာေတာ႔ ေကာင္မေလးက ေတာ္ေတာ္ လွသည္။
                   *************************************************************
ဒီေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ အတန္း ပရက္တီကယ္ ရွိတဲ႔ေန႔။
ပရက္တီကယ္ လုပ္ရန္ ပရက္တီကယ္ခန္းသုိ႔ အသြား “၀ါး” ခနဲ ရယ္သံမ်ားေၾကာင္႔ လွမ္းၾကည္႔မိေတာ႔ ဟုိေန႔က ေကာင္မေလး ။ ေအာ္ သူမေလးက ဘူမိ ကကုိး။
                  *************************************************************
“ဟိတ္”
“------------“
က်ေနာ္ စာဖတ္ေနရာမွ ေမာ႔ၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ သူမ။
“ အတန္းမတတ္ဘူးလား”
“ အင္း ငါတုိ႔ ဆရာမ ဒီေန႔ မလာလုိ႔ နင္ေရာ အတန္းလစ္တာလား”
“ အမ္ လစ္ပါဘူး ဒီေန႔ အတန္းမရွိတာ”
“ေအာ္ ဒါနဲ႔ နင္႔နာမည္ က “
“စိမ္းလဲ႔ညိဳ”
“ဟင္ ေရွးေခတ္က နာမည္ၾကီး”
“ဘာာာာာာာာာာာ”
“အာ တုိးတုိး ေအာ္စမ္းပါဟာ နင္ကလည္း”
“ငါ႔ နာမည္က ကဗ်ာဆန္တယ္ဟဲ႔ နင္႔နာမည္သာ ရာဇ၀င္ထဲက တပ္မွဴးလုိလုိ တံခါးေစာင္႔ လုိလုိ”
“------------------“
                *************************************************************
က်ေနာ္ ႏွင္႔ သူမေလး သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သြားျပီးေတာ႔ သူမေလး ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနွင္႔ က်ေနာ္လည္း သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခြင္႔ ရခဲ႔သည္။ က်ေနာ္ ထင္ထားသည္က သူမေလး သည္ မႏၱေလး ကပဲ ဟုျဖစ္သည္။ သုိ႔ ေသာ္ သူမ ေလးက နယ္က ဟု သိလုိက္ရသည္။ က်ေနာ္႔ အတြက္ေတာ႔ သူမေလးက က်ေနာ္႔ ရင္ထဲ မွာပဲ ထာ၀ရ ေနထုိင္ေလသည္။
“ စိမ္းလဲ႔”
“ရွင္
“က်ေနာ္ စိမ္းလဲ႔ အတြက္ ေရးထားတဲ႔ ရင္ထဲ က အေၾကာင္းအရာေလးေတြပါ”
“ေအာ္”
သေကာင္႔ သား က သတၱိေတာ႔ ေကာင္းသည္။ က်ေနာ္တုိ႔ သူငယ္ခ်င္း အဖဲြ႔ ႏွင္႔ စိမ္းလဲ႔ တုိ႔ အဖဲြ႔ ေပါင္း လွ်င္ အားလုံး 8 ေယာက္ရွိသည္။  က်ေနာ္တုိ႔ က သုံးေယာက္ ၊ စိမ္းလဲ႔ တုိ႔က ငါးေယာက္။ သေကာင္႔ သား က တေယာက္တည္းလာသည္။ စိမ္းလဲ႔ စကားႏွင္႔ ေျပာရရင္ “ဖုိက္တာ” ေပါ႔ဗ်ာ။ က်ေနာ္တုိ႔က အတန္းျပီးလွ်င္ ဒီတမာရိပ္ ဆုိင္မွာ မုန္႔စားေနက် မွန္း သေကာင္႔သားက သိပုံရသည္။
“စိမ္းလဲ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႕ ေမတၱာသ၀ဏ္လႊာေလး ကို လက္ခံေပးပါေနာ္”
အမယ္ သေကာင္႔သားက အလာသားဟ က်ေနာ္႔စိတ္ထဲမွာ ေတြးလုိက္မိသည္။
“ေအာ္ ရပါတယ္ ထားခဲ႔ေလ”
“ဟင္ စိမ္းလဲ႔ လက္ကေလး နဲ႔ ကိုယ္တုိင္ယူပါလားလုိ႔”
ေအာင္မာ ဒီေကာင္ လာညဳေနေသးတယ္ ဟြန္႔
“ေအာ္ စိမ္းလဲ႔ မုန္႔စားေနတယ္ေလ လက္ မွ မအားပဲ ရတနာေရ ခန ယူထားေပးကြာ”
 သြားျပီ ျဖစ္သြားတဲ႔ သေကာင္႔သားမ်က္နာကို ၾကည္႔ျပီး က်ေနာ္ ရယ္ခ်င္တာ မနည္းထိန္းထားရသည္။
ရတနာ႔လက္ထဲ စာထည္႔ျပီး ထြက္သြားတဲ႔ သေကာင္႔သား ေခါင္းက ငုိက္စုိက္။ က်ေနာ္ထင္ထားတာထက္ သူမေလးက ရက္စက္ေလ၏ ။
                        ****************************************************
ဒီေန႔ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ အုပ္စု ေလွ်ာက္လည္ျဖစ္ၾကသည္။ ျမိဳ႕ထဲ အႏွံ႔ သြားလုိက္ျပီး ေန႔လည္မွာ ကုသုိလ္ေတာ္ ဘုရား၀င္းထဲ ေရာက္သည္။
က်ေနာ္႔ သူမေလးက ခေရပန္း အင္မတန္ၾကိဳက္မွန္း အဲ႔ဒီက်မွ သိေတာ႔သည္။
“စိမ္းလဲ႔ နင္ ပန္းအဲ႔ေလာက္ေကာက္ေနတာ သီျပီး ေရာင္းမလုိ႔လား”
“ဘာ----- ရန္ေနာင္ နင္ဟာေလ ဘာမွ ကုိမခံစားတတ္ဘူး အဲ႔ေၾကာင္႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္ေနတာ”
ဘာမွ မဆုိင္ဟု က်ေနာ္ ထင္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူမေလးက အဲ႔လုိဆုိလွ်င္ က်ေနာ္႔ ႏွလုံးသားက လုိက္ သေဘာတူေလသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ဆုိေသာ္ က်ေနာ္႔ နွလုံးသားမွာ သူမေလး နာမည္ ကို ပန္းႏွင္႔ ေရးထုိးထားေသာေၾကာင္႔ျဖစ္သည္။
က်ေနာ္ တုိ႔ ေနာက္ဆုံးႏွစ္ စာေမးပဲြ ေတြ ေျဖေတာ႔မည္။
စာေမးပဲြနားနီးျပီမုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ အုပ္စု စာစုက်က္ၾကသည္။ က်ေနာ္တုိ႔ စာက်က္ျဖစ္ေသာ ေနရာက ေက်ာက္ေတာ္ၾကီး ဘုရားေပၚတြင္ျဖစ္သည္။
“ဘုရားရိပ္ တရားရိပ္က ေအးေတာ႔ ဦးေဏွာက္လည္းေအးတာေပါ႔ဟယ္”
ေဖာက္လာျပီ စိမ္းလဲ႔ အသံ က စာက်က္ေနရင္း ထြက္လာခဲ႔သည္။
“ဒါေပမယ္႔ ေအးလြန္းေတာ႔  ငါ႔ လက္ေတြ ကိုက္ေနတယ္ဟ”
“စိမ္းလဲ႔ ငါမ်ား နင္းေပးရဦးမလားဟင္ နင္႔လက္ကုိ”
“ေအး နင္းေပးရင္ေတာ႔ နင္ ဘုန္းၾကီးလုိ႔ အသက္ရွည္မွာေပါ႔ဟာ”
“ဟားဟား”
“ဟြန္႔  စာက်က္ၾက အရည္မရ အဖတ္မရေတြေျပာမေနနဲ႔ မနက္ျဖန္ပဲ ေျဖရေတာ႔မွာကုိ”
 စကားသံေတြ ဆိတ္ညိမ္ သြားျပန္သည္။
                        *********************************************************
ဒီေန႔ စာေမးပဲြ ေနာက္ဆုံးရက္။         
မေန႕ည က က်ေနာ္ တညလုံး စဥ္းစားသည္။ သူမေလး ကို ဖြင္႔ေျပာေတာ႔မည္။ သူမေလး အခ်စ္ကုိ တရား၀င္ေတာင္းခံမည္။ တရား၀င္ ခ်စ္သူ ျဖစ္ခ်င္သည္ ဟုမ်ားေျပာလွ်င္ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ဟုမ်ား သူမေလး  ေျပာမလား။
စာေမးပဲြ ေျဖျပီးေတာ႔ က်ေနာ္ တုိ႔ ဆုံေနက် ပိေတာက္ပင္တန္းမွာ က်ေနာ္ ေစာင္႔ေနသည္။
က်ေနာ္ ရင္ေတြခုန္ေနေလသည္။ လူက ထုိင္လုိ႔မရ ။ ထုိင္လုိ႔ မရလုိ႔ ရင္ခုန္တာလား ရင္ခုန္လုိ႔ ထုိင္မရတာလား ။
က်ေနာ္႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ အေတြး ကုိ ကုိယ္႔ဘာသာ အေျဖေပးလုိက္သည္။ စိမ္းလဲ႔ ကို ဖြင္႔ေျပာေတာ႔မွာမုိ႔ ရင္ခုန္တာပါကြာ----------။
ေဟာ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ သူမေလး လာျပီ ။
ကံၾကမၼာက က်ေနာ္႔ ဘက္ ပါသလားမသိ သူမေလး တေယာက္တည္း လာေနသည္။
“ရန္ေနာင္ ဘာၾကည္႔ေနတာလဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔”
“ဟုိ ဟုိ “
“တ ဟုိ ဟုိ နဲ႔ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ဘာလဲ နင္ စာေမးပဲြ မေျဖ ႏုိင္ခဲ႔ဘူးလား”
လဲြျပီ စတာနဲ႔ လဲြတာပဲ
“မဟုတ္ပါဘူးဟာ ငါ နင္႔ ကုိ ေျပာစရာရွိတယ္ဟ”
“ငါ႔ကို-----  ေျပာေလ ဘာေျပာမွာလဲ”
“ဟုိေလ  ငါေလ နင္႔ကုိ”
သြားတာပဲ ေျပာမယ္ဆုိရင္ ဒီပါးစပ္က ဘာလုိ႔မထြက္မွန္းကုိမသိေတာ႔
“ဟဲ႔ ေျပာေလ ဘာျဖစ္လဲ”
“ခ်စ္တယ္ဟ”
“ဟင္
ဟားဟားဟား”
ရုတ္တရက္ ရယ္ခ်လုိက္ေသာ သူမေလး ေၾကာင္႔ က်ေနာ္ ေၾကာင္ သြားသည္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္ ခန အတြင္း အနားသုိ႔ ရတနာတုိ႔ ေရာက္လာသည္။
“ဟဲ႔ စိမ္းလဲ႔ ဘာေတြ အဲ႔ေလာက္ရယ္ေနတာတုန္း”
“ဒီမွာ ရန္ေနာင္ေလ ငါ႔ကုိ ခ်စ္လုိ႔တဲ႔ ဟယ္ ဟားဟားဟား”
“ေအာ”္
ရတနာ တုိ႔ က မရယ ္။ အားပါး တရ ရယ္ေနေသာ သူမကို သာ ေငးၾကည္႔ေနေလသည္။ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း နားမလည္ သလုိ ေငးေၾကာင္ေနၾကသည္။
“ကဲ ကဲ ျပန္မယ္ ရတနာ”
“အင္း ျပန္မယ္ေလ “
“ျပန္ျပီ ရန္ေနာင္”
သူမေလး က်ေနာ္႔ကုိ နႈတ္ဆက္သြားေသာ မ်က္၀န္းတုိ႔တြင္ ၀မ္းနည္းရိပ္တုိ႔ စြန္းထင္းေနသလုိ---------
                        **************************************************************
က်ေနာ္တုိ႔ ေက်ာင္းပိတ္တာေတာင္ တစ္ႏွစ္ျပည္႔ေတာ႔မည္။ ဘဲြ႔ယူေတာ႔လည္း ေမဂ်ာမတူေသာေၾကာင္႔ သူမေလးႏွင္႔ မဆုံျဖစ္ ။  ေျပာရလွ်င္ေတာ႔ သူမေလး ႏွင္႔ မေတြ႔ရတာ တစ္ႏွစ္ျပည္႔ေတာ႔မည္ေပါ႔ ။
တေန႔ က်ေနာ္ ႏွင္႔ ရတနာ ဘုရားၾကီးမွာ ဆုံျဖစ္သည္။ က်ေနာ္က က်ေနာ႔ ေမြးနံေထာင္႔ ၾကာသပေတး ေထာင္႔မွာ ဘုရား ေရသပၸါယ္သည္။ ရတနာ က အဂၤါ ေထာင္႔ မွာ ေရသပၸါယ္ေနသည္။
“ဟယ္ ရန္ေနာင္”
“အင္း ရတနာ”
“နင္နဲ႔မေတြ႔ျဖစ္တာေတာင္ၾကာေပါ႔”
“အင္း ဒါနဲ႔ ဟုိေလ”
“ဘာလဲဟ နင္ကလည္း ေက်ာင္းတုန္းကလုိ ပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔”
“ေအးပါဟာ ငါေမးမလုိ႔ဟ စိမ္းလဲ႔ေလ”
“------------------“
ငုိင္သြားတဲ႔ ရတနာ႔ ကို ၾကည္႔ျပီး က်ေနာ္ ႔ ရင္ထဲမွာ တခုခု ကုိ စုိးရိမ္သလုိ ။
“စိမ္းလဲ႔ စိမ္းလဲ႔ ဆုံးျပီ ရန္ေနာင္ရဲ႔ “
“ဟာာာာာာာာာာာ မေနာက္ပါနဲ႔ ရတနာရယ္ “
“ငါ ငါ တကယ္ေျပာတာ ရန္ေနာင္ စိမ္းလဲ႔ ဆုံးျပီဟ မႏၱေလး မွာပဲ ဆုံးတာ”
“ငါ ငါ႔ ကို ဘာလုိ႔ အေၾကာင္းမၾကားတာလဲ ဟာ ဘာလုိ႔ ဆုံးတာလဲ ဟင္”
“အရုိးကင္ဆာေလ ငါတုိ႔လည္း စာေမးပဲြ မေျဖခင္ေလးတင္ သိတာဟာ ေနာက္ဆုံးအဆင္႔တဲ႔ဟ ဒီေန႔က သူဆုံးတာ သုံးလ ျပည္႔တဲ႔ေန႔ေလ သူက နင္႔ ကိုမေျပာပါနဲ႔ဆုိလုိ႔ မေျပာတာပါ ဟာ--------“
                        ******************************************************
က်ေနာ္ ဒီေန႔ ကုသုိလ္ေတာ္ ဘုရား၀င္းထဲမွာ ခေရပန္းေတြ လုိက္ေကာက္ေနမိတယ္ ေကာက္လုိ႔ ရတဲ႔ ပန္းေတြ ကုိ သီျပီး
ဘုရားကို လွဴမယ္ ျပီးရင္ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ သူမေလး ေကာင္းရာမြန္ရာေရာက္ဖုိ႔ ဆုေတာင္းမယ္။
သူမေလးေရ မင္းသိပ္ၾကိဳက္တဲ႔ ပန္းခေရေတြ ကုိ ဘုရားမွာ တင္လွဴရင္း ေနာက္ဘ၀ေတြမွာ ဒီလုိေ၀ဒနာဆုိးကေန မင္းလြတ္ေျမာက္ပါေစ ေကာင္မေလးေရ လုိ႔ ငါ ဆုေတာင္းေနမိတယ္
က်ေနာ္႔ ႏွလုံးသားမွာ သူမေလး နာမည္ ကို ပန္းေတြ နဲ႔ ေရးထုိး ထားတာကုိ သူမေလး ေရာက္ရာဘ၀ က သိႏုိင္ပါေစ ။



                                                                                                                                      Thaepon

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ