Wednesday, June 19, 2013

သူ က်မ ရဲ႕ အာဒမ္




သူ
က်မ ရဲ႕ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
သူဟာ
က်မ ရဲ႕ အိပ္ယာႏုိးစ ေကာ္ဖီတခြက္
ဖတ္လက္စ ကဗ်ာတပုဒ္ ။

သူ
က်မ ရဲ႕ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
သူဟာ
က်မ နွလုံးသားမွာ
အသက္၀င္ေနတယ္။

သူ
က်မ ရဲ႔ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
သူဟာ
ေမွာ္ဆရာရဲ႕ ကၾကိဳးလုိ
က်မ ကို ညိဳ႔ငင္တယ္။

သူ
က်မ ရဲ႔ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
က်မဟာ
သူေသာက္ေနက် ေကာ္ဖီတခြက္
ျဖစ္ခ်င္တယ္။

သူ
က်မ ရဲ႔ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
က်မဟာ
သ ူစာေရးေနက် ေဖာင္တိန္တေခ်ာင္းျဖစ္ခ်င္တယ္။

သူ
က်မ ရဲ႔ အာဒမ္
တဖတ္သတ္အေတြးေတြနဲ႔
က်မဟာ
သူ႔ရဲ႔ ကုိယ္ေစာင္႔ နတ္ေလး ျဖစ္ခ်င္တယ္။

သူဟာ က်မအတြက္
အိပ္ယာႏုိးစ ေကာ္ဖီတခြက္လုိ လတ္ဆတ္တယ္
ဖတ္လက္စ ကဗ်ာတပုဒ္လုိ ႏုသစ္တယ္
ေမွာ္ဆရာ ရဲ႔ ကၾကိဳးလုိ ညိဳ႔ငင္တယ္
သူဟာ က်မအတြက္
အာဒမ္ထက္ အရင္ ေမြးဖြားလာသူ------------- ။


                                                         Thaepon

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ