Sunday, June 9, 2013

က်မ ၏ အၾကင္သူသည္




 


က်မ ဘ၀၏ ေန႔စဲြ မ်ားစြာကုိ

သိမ္းပုိက္ဖူးေသာ ထုိသူအတြက္

အခ်စ္ အစစ္ ကုိသာ အသုံးျပဳခဲ႔ေသာေၾကာင္႔

စစ္မွန္ေသာအခ်စ္ကိုသာ ျပန္လည္ ေမွ်ာ္လင္႔ခဲ႔ပါသည္………….

က်မ ျမတ္ႏိုးစြာ ခုံမင္ခဲ႔ဖူးေသာ

နာမ္စားတခုကုိ ထုိသူသည္

အျခားတေယာက္အတြက္ 

ယူငင္သုံးစဲြေသာအခါ

က်မ ျမတ္ႏုိးခုံမင္မိေသာ 

၄င္းနာမ္စားေလးသည္ 

က်မ၏ ႏွလုံးသားမွ

 ေျပးထြက္သြားေလေတာ႔သည္……………

က်မ ရူးသြပ္စြာ တြယ္တာမိေသာ

အၾကင္သူသည္

က်မ၏ ေမတၱာတရားကုိ 

ပ်က္ရယ္ျပဳေသာေၾကာင္႔

ဘယ္ေသာအခါမွ ခြင္႔မလႊတ္ ႏုိင္ပါေလ………………. 

                                                                            Thaepon

No comments:

Post a Comment

ဘေလာ႔ဂါ မ်ား၏ ပို႔စ္မ်ား

Flash သီခ်င္းမ်ား ရယူႏုိင္ေသာ ေနရာေလးေတြ